Mitt 2013

Tänkte göra en årssumé av 2013, så här kommer del 1, Januari-Juni.
 
Januari.
I januari hände det inte så mycket. Jag var sjuk jätte länge (för att vara mej), Ella, Sandra och jag gick ut och tog lite bilder på isen. Ella blev jätte söt på de. Vi byggde om hemma så mitt nya rum blev klart!
 
Februari
Var på skidresa i Idre med Minna! 
 
Mars
Det ända jag kan komma på är att jag och Sandra byggde en massa möbler till mitt rum.
 
April
Ingentin speciellt hände i april. Allting rullade på och jag var allmänt glad. En rätt bra månad. Sista april (Valborg) firade jag med två av mina bästa vänner och min syster. 
 Emma, jag och Emma.
 
Maj
Maj måste ha varit den bästa månaden på hela året. Allt var jätte bra. Jag mådde jätte bra och det hände många roliga grejor. 
 
Tredje maj gjorde Ella och Natalie en överrasknings fest till mej (fyller år den fjärde mej) och det var otroligt kul och jag blev jätteglad. Har dock ingen bild från det på denna datorn.
Fjärde-Femte maj spelade vi upp vår teater som vi hade jobbat på jätte länge. Det var också otroligt kul, fast jag var sjuk.
 
Tionde maj var nog bästa dagen i mitt liv. Jag såg One Direction. De fem snyggaste och roligaste killarna i världen.
 
Det hände mycket annat bra i maj. Kan inte komma på en ända dålig sak.
 
Juni
Skolavslutning. Skolavslutningen firades med mina bästa vänner i Arlöv. Dagen efter var jag även med i en tv serie, halvvägs till himmeln (som statist)
 
Jag var i Arild där vi tog en massa bilder.
 
 
Del två kommer snart.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback