Mitt 2013

Del två. Juli-December
 
Juli
I juli tog jag det bara lungt och njöt av sommaren. Livet var rätt chill.
Jag var på tivoli med Minna och Ella där vi träffade Rihanna.
 
Hittade bara denna bilden som tvärr är rätt långt borta men whatever. :)
 
Augusti
Jag träffade Zara Larsson på Karl oskarsdagarna i Växjö.
Jag ser jätte ful och konstig ut på denna bilden dock haha.
 
Jag såg även Oskar Linnros och Mac Miller på Malmöfestivalen med bästa vännerna.
Längst fram :')
 
September
Bokade biljetter till Where We Are tour 2014 :'D
 Stå platser närmast scenen :D 169 dagar kvar.
 
Oktober
Var på prao i två veckor. Var faktiskt riktigt roligt och skönt med lite omväxling.
Var också i köpenhamn med Ylva och Sandra.
 
På kvällen sminkade Ylva mig och vi gick bus eller godis.
 
November
tjugotredje november var det 1DDAY. Jag, Natalie, Ylva och Hanna träffades för att kolla på det med varandra, herregud vad ohälsosam kväll det var, men det vär jätte roligt och uderbart och agdjfhjjakf.
 
Dagen efter tävlade jag Frasse.. för sista gången. Vi fick ett bra avslut iallafall.
<3
 
December
December, min favorit månad. 
Första december julbakade jag, Ylva, Sandra och Ella.
 
Nionde december hade vi nobelmiddag på skolan.
 
Sedan dessa allmäna sakerna som jullov, julafton och så. Det har varit en jätte mysig december! Imorgon ska jag till köpenhamn och nyår firas med bästa vännerna.  
 
 
Om man tänker efter så har väl jag haft ett väldigt bra år! Det blev verkligen inte som jag hade tänkt mig, men blev det det för någon? 2013 har gått så otroligt fort. Nästan lite skrämmande att det bara är två ynka dagar kvar av det. Vet verkligen inte vad som ska hända 2014. Hade hela 2013 planerat, men inget blir som man tänkt sig ändå. 
GOTT NYTT 2014 ALLA! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback